• سه شنبه ٢٤ مرداد ١٤٠٢-١١:٣٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٣٣٤
علوی:3-170

مصوبات کمیسیون ماده پنج مشکل محلاتی همچون نفرآباد و کن را حل کرد

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تصمیمات کمیسیون ماده ۵ در مورد محلات کن، نفرآباد، کرمان و اسلام آباد گفت: اتفاقات بزرگی در این محلات رخ داده‌است به عنوان مثال امروز محله نفرآباد با رأی کمیسیون ماده ۵ به یک کارگاه بزرگ ساختمانی تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گزارش رئیس کمیسیون شهرسازی اظهار داشت: ما اگر انتقاداتی داریم که درست هم هست؛ اما موظفیم اقدامات خوبی که صورت گرفته را هم اعلام کنیم و به مردم امید بدهیم.
وی با اشاره به تصمیمات کمیسیون ماده ۵ در مورد محلات کن، نفرآباد، کرمان و اسلام آباد گفت: اتفاقات بزرگی در این محلات رخ داده‌است به عنوان مثال امروز محله نفرآباد با رأی کمیسیون ماده ۵ به یک کارگاه بزرگ ساختمانی تبدیل شده است.
علوی با بیان اینکه ۵۴ هزار میلیارد تومان به عنوان انتفاع غیر در یکی از مصوبات کمیسیون ماده پنج مطرح شد؛ گفت: باید دقت شود که ۴۸ هزار میلیارد تومان مربوط به آزادسازی پادگان دوشان تپه است. اینکه ۵۴ همت درست باشد یا خیر، بحثی است و اختصاص بخش عمده ای از آن به یک طرح، بحث دیگری است.
 
علوی با بیان اینکه در سال ۹۰ مصوبه ای در شورا به تصویب رسید که سه بار از فرمانداری بازگشت داده شد؛ گفت: آقای قالیباف در آن زمان نامه نگاری انجام داد و موارد را مطرح کرد؛ این موضوع یکبار دیگر در سال ۹۰ مورد بحث قرار گرفته و مجلس مصوبه ای دارد که اختیاراتی را داده است و اگر هم اشکالی وجود دارد ؛آنجاست و باید در مجلس مورد بحث قرار بگیرد. اینکه در مورد بخشی از مصوبات بحث کنیم و بخش دیگر را مورد توجه قرار ندهیم، اتفاق خوبی نیست.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: